2010-01-03

Jobb, plugg och en efterlängtad ledighet

God morgon!
Undrar om alla är lika pigga som jag denna morgon? Jag har sovit som en prinsessa. Vaknade nog bara en gång inatt. Såklart drömde jag en massa drömmar. Vissa roliga, andra mindre roliga.

Nu ska jag mumsa i mig lite mat, pussa på Martin och åka till jobbet. Det kommer förhoppningsvis bli en lugn kväll. Sen är jag hemma i tre dagar och pluggar. Skriver ju en tenta i EKG- och arytmitolkning (4,5 hp) den 28/1. Tänkte hinna klara den innan Thailand så jag inte har något som väntar när jag kommer tillbaka. Tänk... 28 dagar kvar... värme, sol och ledig i tre veckor. Helt ledig. Det har jag nog inte vart sen gymnasiet.

Och en till sak! Den här vintern!? Det har ju inte kunnat vara bättre. Vädermässigt alltså. Ska det vara vinter ska det vara snö, i massor. Visst gör de saker mer komplicerade och allt funkar inte som det ska, men sånt får man ta.

Ha en bra söndag!!

Inga kommentarer: