2010-01-04

Boonrod.com

Som ni alla vet, eller borde veta, har Martin en hemsida (med ungefär lika få besökare som min blogg). Hur som haver så har han haft denna i flera flera år och det mesta finns med. Bra och mindre bra grejor. Hehe. Nu har vi ju faktiskt vart sambos i över 2,5 år och jag finns med lite här och var. Tyvärr är han en mycket upptagen man och hinner inte uppdatera den så mycket (eller göra den snyggare) men nu så har han pillrat lite med den så det nästan är vår tillsammans.. Är inte det sött?! Och vad tror ni? Vad blir den stora grejen år 2010?

5 kommentarer:

Magnus sa...

Den stora grejen 2010? Ska ni ha barn? Ska vi har barn? Ska vi till Thailand ihop? Alla tre saker ovan?
:-D

Kram - och en läsare till till din blogg...
Funderar på att börja blogga själv. Drömde det.

Anne sa...

Haha, den som väntar får se :) Jag tror att det kommer bli ett mycket bra år iaf. Det börjar ju bra med Thailand med er! :D

Jag kommer definitivt läsa din blogg om du startar en. Kanske. Jo.

Marlene ♥ sa...

Va gulligt av honom

Anne sa...

Tycker jag med :) Det är nog en rättså stor sak för honom.

Ha en bra dag Marlene! :)

Marlene ♥ sa...

Anne. Trodde du dissat mig när jag inte fick svar. Gick då in på din blogg och såg att du svarat i kommenatrsfältet. LÄttare om du svarar på dens blogg som skriver.
Om jag kommenterat blogginlägg på oliak bloggar glömmer jag att kolla alla.

Om det är en stor sak (hemsidan) för honom är det bre att du vet att det är det för honom.
Ibland tar man saker för givet, tänker inte på hur mycket slit eller tanke det varit bakom. Idag fick jag en påse apelsiner och en kex-choklad av Gabriel när han kom hem.
OKI?tänkte jag?! Men han har nog tänkt att han ville överraska mig och länge tänkt på vad som skulle göra mig glad.
Så gulligt sånt där. Jag tackade fint för apelsinerna och åt en.=) hahahah