2009-11-30

Braiga veckor

Adventsljusstaken lyser i fönstret och väl placerad mellan kök och hall står våran fina gran. Jag var bara tvungen att ta upp den igår, och sätta ljus och några bollar i den. Jag försöker vänta med glitter och resten av grejerna men det kommer nog upp i veckan det med.

Idag har jag lagat husmanskost. Älskar husmanskost. Martin sitter och kollar på naturprogram. Jag myser. Jag älskar att mysa. Det har vart en bra vecka. Mycket bra. Jag har växt på något sätt och känner ett inre lugn.

Jag har pratat med mamma idag. Saknar henne. Hon saknar mig. Vi ses nog nästa helg.

Jag känner på mig att denna vecka också kommer bli bra.

Anne, förra helgen.

2 kommentarer:

Fredricsson sa...

Oj! Har du växt på bredd eller längd? :P

Anne sa...

Bredden Fredrik, bredden. Jag är fet som sjutton nu. Det var så jag menade :P