2015-10-17

Mycket jobb och förkylda barn

Nu har två veckor gått utan min närmsta kollega på mottagningen. Det har varit stressigt och fullt upp men vi har klarat det bra ihop, jag och de andra som hjälpt till :) Jag ser iaf fram emot Ankis återkomst på måndag. 

Oturligt nog har ju jag fått vab'a första veckan, två dagar med Leo och andra veckan, en dag, med Dante. Igår var vi hemma med lite feber och snoriga näsor. 

Idag tror jag att vi mår lite bättre men det blir till att stanna hemma och kurera oss för Dante har fortfarande feber. Hans humör är på topp hur som helst, fast tålamodet hade kunnat vara lite längre ;)

Vi fick ställa in våra Karlskoga-planer denna helg, och jag som sett fram emot det så. Men sånt är livet! 
Jag hoppas på att vi mår bättre nästa helg för då ska vi till Falun är det tänkt :)

Inga kommentarer: