2015-03-04

Gym

Idag fick jag det lite lugnt efter jobbet (Martin hämtade barnen) så jag passade på att cykla förbi Solna centrum. Där köpte jag bland annat nya träningsskor som jag har använt redan ikväll. 
Jag har nämligen köpt gymkort på nya gymet här på min gata. Billigt, nära och bra med långa öppettider. Det var några år sedan jag gick på gym, och det kändes. Jag har ju mest försökt hitta träningen i vardagen och cyklingen gör ju stor del, men jag vill försöka biffa till mig lite. Om det nu går ;)

Det var faktiskt en granne som pushade mig lite, så nu går vi båda två. Det blir ju lite roligare så :)

Jag har ingen träningsbild från idag att bjuda på. Istället får det bli på min lilla Dantis, och mina nya skor. Dante har en grej för skor och tycker det är väldigt roligt att gå runt i mina stora (34or ;)) skor.


Inga kommentarer: