2015-03-14

Emilie, Liam och Jörgen

Lördagen började kvart i fem. Dante är fortfarande rätt morgonpigg ;)

Efter en seg start sparkade vi igång lördagen strax efter lunch, då både Emilie och Jörgen ringde efter varandra och ville hitta på saker. Det blev bus i Mulle Meck på eftermiddagen med Emilie och Liam och även lite lek hemma innan de var tvugna att åka hem. Till kvällen åkte vi hem till Jörgen och lagade friterad kyckling med ris (Martin och Leo tog en tupplur i Jörgens sköna filmfotöljer medan jag och Jörgen lagade mat ;)). 

Nu sitter vi och småtittar på Melodifestivalen och det är lite skoj att det är i grannområdet dom står och sjunger just nu. Jag cyklar förbi arenan två gånger per dag :) Leo, som sov en stund på kvällen, sitter uppe med mig än så länge. 

Nu på kvällen fick vi även frågan om vi ville komma på brunch imorgon så en resa till söder väntar. 
Trevlig lördag på er! 

Jag, en liten Leo och Jörgen, sommaren 2011.

Jag, Jörgen, Martin och några vi får träffa på brunch imorgon :) Sommaren 2011.


Inga kommentarer: