2015-02-12

Tvättdag

Idag efter jobb och förskolehämtning började vi direkt med att plocka, städa och tvätta. Tvätten har verkligen växt meterhög senaste tiden då man inte riktigt har tid att tvätta på kvällen och man vill ju absolut inte sätta på torktumlaren efter tio... Suck, att bo i lägenhet. Jeje, idag använde jag tvättstugan så jag fick mycket gjort på kort tid.  

Imorgon får vi finbesök. Pialill, Martins syster, och Tonys pojke Alessio kommer och sover över och oj vad Leo längtar. Stora killkusinen ;)

För övrigt så är vi bara så glada så länge vi håller oss friska. Med tanke på hur mycket vi varit sjuka i vinter tycker jag att vi kan slippa baskilusker nu ett tag. 
Just idag har varit en superdag med en glad och stabil Leo. Kanske inte skrivit det men han har varit inne i en svår period nu och efter 1,5 år börjar vi bli matta. Men just idag fick vi ha vår fina, vanliga Leo :)) 
Dante, den busungen, han har roat alla i hans omgivning idag. Han har humor den lille killen och har skrattat mycket idag. 

Här, några bilder från de senaste dagarna. De första är på mig som liten som jag fixade i Sala, där vi var i helgen. Jag försöker verkligen se likheter mellan mig och mina söner men det är svårt ;)


Martins bakgrund på jobbet ;)


Inga kommentarer: