2014-11-02

Helgen

Nu har ännu en helg gått och jag kommer när som helst nicka till här i soffan. Brukar inte kunna hålla mig vaken till halv tio om kvällarna nu för tiden. 

Barnen och maken har varit trötta denna helg och jag har fått lov att ta migränmedicin båda dagar. Tror jag hittat en nu som inte ger så jobbiga biverkningar iaf :)

Vi fick ju besök av Laine och Gunnar på fredagen och med hjälp av deras betongborr fick vi äntligen upp en kökslampa. 
Sen på lördagen var Jörgen och hans dotter varit på besök. Vi åt en hel äppelpaj tillsamnans :)

Jag och Leo tog bilen till Barkarby idag (med resten av Stockholm kändes det som) och gjorde en sväng på Rusta. Lite nya julsaker och smått och gott. Vi åkte förbi Coop på vägen hem. 

Ja, annars har jag också varit duktig och vilat lite då och då. 

Inga höjdarbilder denna helg ser jag. Jag har bara slängt fram mobilen och klickat för att sedan se att det blev sådär. Det finns inga extra sekunder för en bra bild ;)

Inga kommentarer: