2014-10-01

Redan onsdag

Som ni kanske märker så är inlägget nedanför skrivet förra fredagen men blev aldrig uppladdat. Ja, så kan det vara. 

Nu är det redan onsdag och det är fortfarande en ganska jobbig period. Vi vet inte vad det är med Dante men han är gnällig största delen av tiden hemma. Dom har även märkt av det på dagis. Vi har ju länge trott att det är tänderna som är på väg ut men inget händer ju! Förkylningen börjar bli bättre så nu vill vi ha tillbaka vår glada Dante :)

Jobbet går bra. Älskar mitt jobb och älskar att ha saker att göra. Det är sällan en lugn stund. Jag är så glad att jag kan cykla till och från jobbet. Det ger mig mycket energi och styrka i kroppen. Har fått lov att sova i Leos säng (Leo har sovit i stora sängen med pappa några nätter när Dante vaknat varje halv- och heltimme) men jag har inte haft ett dugg ont i ryggen. För ett år sedan var det omöjligt. 

Känner mig som "Hej, det är via-direkt. Kan jag hjälpa till med något" i dessa lurar. Vi sitter mycket i telefonrådgivning och det är både roligt och arbetsamt. 

Inga kommentarer: