2014-09-24

Tandsprickning, jobb och livets pussel

Puh. Vilka dagar. Sitter just nu inne med Dante som ska sova. Martin kom precis hem, annars vet jag inte hur det hade gått det här. Båda mina söner har varit trötta och mammiga nu under eftermiddagen och kvällen. Dante har dessutom tandont delux just nu. Jag var hemma med honom på måndagen då han knappt sov nåt natten till måndag pga tandsprickning. Kan dom inte bara komma fram någon gång?!

Igår var det jag som var borta. Kvällsmottagning på jobbet så jag var borta mellan åtta och åtta. Dessutom blev jag smått förkyld tills igår så förkylningshuvudvärken utvecklades till en migrän som slutade först när jag kom hem och tog migränmedicin. Mindre skoj. 

Jaja, redan torsdag imorgon. Veckorna går fort när man har såhär mycket att göra. Snart är mina pojkar stora och jag undrar väll vart småbarnsåren tog vägen ;)

Inga kommentarer: