2014-07-05

Semestermode

Vilken lycka att få hem sin familj igår. Det kändes så ovant men ändå som att jag blev hel igen. Leo bara bubblade fram ord och var på strålande humör. Dante var kramig. (Jag var ju lite orolig hur dom skulle reagera när vi sågs igen efter fem nätter ifrån varandra..)

Jag jobbade sista dagen igår och är nu föräldraledig i...jag har inte räknat riktigt men typ två månader. Jag skolar in Dante 1/9 och börjar jobba som vanligt den 8/9. 
Direkt efter jag stängt mottagningen igår åkte jag till Hammarby sjöstad där Håkan hade fixat ett 4th of july-party på sin innergård. Mycket trevligt :) Leo sa dock ifrån tidigt, både trött och allergisk, så vi åkte tidigt hem. 

Idag är det semestermode här hemma. Vi sover om vartannat nu på förmiddagen och bara slappar. Tror alla tycker det är behövligt och skönt. Vid tvåtiden ska vi sätta oss i bilen igen, för att åka till Anna och John i Västerås. Grill, umgänge, lek och titta på bilar (Power Big Meet) :))

Äntligen tillsammans 💙

Inga kommentarer: