2014-06-30

Tjejkväll, illamående och sjuk själv

Oj, vad har hänt sen sist? Jag åkte till Elsa och hade en helt underbar kväll! Middag och dans hemma innan vi gjorde en barrunda och kom fram till att det mest var kufar ute och att vi hade det roligare hemma. Vi köpte kebab och gick hem och såg vänner, isäng vid 01.
Dagen efter fick vi brunch hemma hos elsas föräldrar och tyvärr kunde jag inte njuta av den då jag mådde pekka. Min kropp var verkligen ovan så jag mådde sämre än vad jag förtjänade. Vid fyra kunde jag stå upp och fick såklart stå på tåget hem. Kanske inte värt det kan jag tycka. Jag trodde verkligen inte att jag skulle må så dåligt men då var det himla skönt att inte ha två små barn att ta hand om. Jag blev dessutom omhändertagen av Elsa :)


Att komma hem igår kändes konstigt men jag njöt lika mycket som jag saknade mina barn. Att lägga sig för natten var bäst. Med vetskapen att ingen kommer väcka mig! Tyvärr vaknade jag imorse med en sjukdomskänsla och javisst, febern kom. Jag jobbade klart dagen och tog mig dessutom in till Hammarby Sjöstad, där jag hade en bokad klipptid på Paul Mitchell. Jag var hemma kl nio, febrig, hungrig och något fattigare. Men såå nöjd!!


Nu ligger jag nerbäddad i soffan och har ätit mat. Vi får se hur jag mår imorgon. Det var ju självklart att jag blev sjuk... Det är som när man får semester och slappnar av. Att få vara sjuk är ändå skönt, alltså att få vara det ifred. Som mamma är det inte roligt då man fortfarande måste ta hand om barnen. Nu kan jag bara slappa och sova ostört hur mycket jag vill!

Hörs imorgon, håll tummarna att det vänder fort! :)

Inga kommentarer: