2014-06-27

Dessa sjuka barn

Dante fick feber igår. Fort och mycket vilket betyder att han sitter fast på bröstet som en liten apa, typ. Febern lugnade sig med alvedon/Ipren men den har varit kvar idag. Gnäll och matvägring. Leo har ju sommarlov så Martin har haft fullt upp stackarn. Jag vet ju hur det är så jag har försökt komma hem tidigt från jobbet. Jag kan ändå inte riktigt koncentrera mig 100% på jobbet när mina barn är sjuka.

Jag har fått uppdateringar av Martin.  Bland annat dessa bilder:

Igår och idag har vi fått avlösa varandra hela tiden. Vi tar varsitt barn och byter lite då och då. Jag hoppas så att det är bättre imorgon för detta är så tråkigt. Självklart har vi även planer i helgen som kan bli förstörda. Jaja, vi får se imorgon. Mycket kan hända över natten :)

Trevlig fredagskväll allesammans!

Inga kommentarer: