2014-05-26

Sommardagar

Ännu en sommardag är snart slut. Leo har haft det bra på dagis. Allergin har lagt sig något men han är lite tröttare än vanligt och snorar en del. Dante sover en till två gånger per dag och jag har fått lite soltid på balkongen både igår och idag. Jag är den enda i familjen som försöker bli brun, de andra blir bruna bara av att komma ut ;)

Föräldraledigheten när den är som lugnast ;)

Leo bakar kaka till mig. Men först måste jag tydligen äta mat. Leo vet vad som gäller ;)

Glassigt att vara ett år. 

"Titta mamma. Titta på mig." 

Båda barnen sov halv åtta och jag sitter nu på balkongen och njuter i kvällssolen med lite chips och ett glas rosé. Nu ska jag fortsätta lyssna på fredagspodden som jag fastnat i. Tur det finns många avsnitt :)

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: