2014-05-29

Lugna dagar hemma

Det är ovanligt lugnt just nu så då passar jag på att skriva lite här :)

Igår tog vi en lugn innedag. Jag hade lite migrän så det var verkligen lugnt. Vi tog en sväng till mataffären, mest för att få lite frisk luft och röra på benen. 

Leo fick några klistermärken i sin bok då han klätt sig själv och tog hand om sin disk, kissade själv på toa och tvättade händerna. 


Idag är Martin hemma. Vi har varit ute i området på förmiddagen. Dante vaknade med feber och då han inte har några andra symtom tror jag det är vaccinbiverkningar. De sa nämligen att det är vanligt att få feber 7-10 dagar efteråt. 

Efter lunch fick även Leo lite feber så nu sitter jag i soffan med en son sovandes bredvid mig och en på mitt bröst. Vi får se hur det slutar men vi håller tummarna och tror på att det går fort över. Dante ska ju ha ett litet kalas på lördag :S



Inga kommentarer: