2014-04-25

Upp och ner

Det har gått upp och ner idag. Det har ibland varit underbart att ha mina båda pojkar hemma, ibland jobbigt. Leos feber steg och han började klaga mycket på att ha ont i magen. Visste inte riktigt hur det skulle sluta där ett tag men han somnade i sin säng och sov 1,5h. Till slut vågade jag lämna lägenheten och det slutade med en promenad till Coop i sundbypark, sen förbi sushirestaurangen och hem. 


Leo tyckte det bar mysigt att åka vagn och jag fick komma ut i solen. Underbart! Jag som är fryssen av mig gick en stund i bara linne.

Nu har Dante blivit badad och sövd. Leo sitter uppe och leker med iPaden. Han är mycket piggare även om jag tror febern är kvar. Han äter och dricker, får lite magknip efteråt men inget mer än så. Hoppas vi får en bra helg. Vi kommer ta dagarna som dom kommer :)

Inga kommentarer: