2014-03-17

Lugnet före stormen?

Just nu är det lugnt här hemma så jag passar på att uppdatera lite här. 

I söndags var det jättekallt och blåsigt så det blev bara lite utelek. Vi fick ett kort besök av Cissi, Johan och lilla Minna på eftermiddagen :) Jag klippte Leo och jag fick äntligen använda rakapparaten, så han ser så stor och fin ut. Ska försöka ta ett kort. Just nu är han hämtad från dagis och ligger på ett täcke här på golvet. Lite feber och illamående. Tror vi fått magsjukan igen :( Det känns lite som lugnet före stormen just nu men jag hoppas verkligen att det inte blir lika illa som förra gången, och att vi andra slipper. 

Innan detta har Leo haft en bra dag på dagis. Dom var i gamla Råsunda och tittade på bio :) Snön som kom imorse var inte välkommen, men ganska normalt för årstiden. Stackars Martin, som bytt till sommardäck, fick ta taxi till jobbet. Tur vi bor nära Martins jobb ;) Jag fick ett träningspass av att gå till dagis. 
Min lille Toker. 

Nej, nu behöver Dante mig! Hej hopp!

Inga kommentarer: