2014-03-23

Helgen

Så var det söndag kväll och jag får äntligen lite egentid. Dante har haft lite feber sen i fredags natt och varit väldigt mammig och pappig så det har varit lite struligt i helgen. Han har mått helt ok ändå så idag var vi till Sala, tur och retur. Min storebror har fyllt år och får som vanligt välja middag och efterrätt. Det blev en jättegod gryta med fläskfilé som pappa och Lidi (Eriks sambo) lagade och marängtårta a lá farmor till efterrätt. Mums!!

Imorgon blir det dagis för Leo och strax innan hämtning ska jag på utvecklingssamtal. Sista samtalet innan Leo flyttar upp en kull. Spännande. Annars ska jag och Dante vila ut. Förhoppningsvis. Han har ju som sagt varit lite sjuk och velat sova mellan mig och Martin och har dessutom vaknat ca 11 gånger/natt och gått upp kl fem senaste dagarna. 

Min lille Dante, snart tio månader och nu även mammig och pappig. 


Inga kommentarer: