2014-02-01

Kalaset

Puh. Det är över. Kalaset. 
Det är tur man bara behöver ha det en gång per år sa jag till Martin. Då påminde han mig om att det är nu två gånger per år.

Det har självklart varit väldigt roligt att träffa vänner och sett Leo glad över presenter och tårta. Men även om vi försökte göra det litet blir Leo trött och grinig. Det har vi märkt sen han var liten, han trivs bättre i mindre sällskap. Jag tror visst han är känslig och har svårt att blockera intryck, precis som sin mor och mormor ;)

Nu sitter jag med ett glas vitt vin framför melodifestivalen. Det har jag gjort mig förtjänt av. Dante somnade strax efter sex och Leo somnade på Martins bröst vid kl sju. 
Självklart var det så fullt upp att jag helt glömde bort att ta kort men kära Emilie skickade över några. 

Tårtan. 


Leo checkar ut. Martin med verkar det som ;)

Inga kommentarer: