2014-02-10

Bra start på veckan

Det har varit en jättebra måndag. Morgonen var lite jobbig då Leo inte ville lämnas på dagis. Han hade ju varit hemma med mig nästan hela förra veckan så det förstår jag. Han hade i alla fall blivit glad sen och hade haft en superdag med sina kompisar. 

Jag och Dante har vilat tillsammans. Det var så lugnt och tyst här hemma. 

Eftermiddagen och kvällen har bara rullat på, nästan helt utan tårar och skrik. Väldigt mycket skratt faktiskt och Dante tycker så om att titta på sin storebror och le. Det är nog redan hans idol. Efter bad och mys sover båda, det gick rekordsnabbt. Det är så lockande att somna i Leos säng. Ja, han vill gärna ha någon inne hos sig och vi har slutat kämpa emot. Han somnar snabbt nu för tiden men man vill knappt gå därifrån ändå ;)

Såhär ska alla dagar vara. Då älskar jag småbarnslivet!

Att jag har sjukt söta söner gör bara saken lättare. Jag vill nästan bara käka upp dom! Men det går ju inte konstaterade Leo så jag får väll hålla mig. 

Inga kommentarer: