2014-02-27

Borta mycket bra, hemma ändå bäst

Nu ligger jag nerbäddad i min säng och ska försöka få ner vad vi gjort den sista tiden, innan jag somnar och tappar mobilen i huvudet. 

Dante har sovit en hel natt utan amning för första gången i sitt lilla liv. Känns lite konstigt att jag snart kanske ammat för sista gången i mitt liv. Sorgligt och skönt på samma gång. 
Vi är i alla fall uppe redan vid sex om morgnarna. Vadå lov? Mormor har fått känna på småbarnslivet igen ;)

Vi har tagit promenader. Alma måste ju ut, trots trist väder. 


Leo tycker ju såklart om att åka vagn, nu när han får det. Och självklar somnar han så fort vi går lite längre. Är det lov så är det. 


Vi har varit inne i stan och fikat och åkt rulltrappor igen, denna gång även med min farmor. Leo skippade sockret denna gång och mumsade sallad. 


Vi shoppade såklart lite på torget också!


Martin skickade en bild på vår tomma hall och tyckte det var pest utan oss där hemma. Roligt att vara saknad ;)


Idag stod han inte ut längre och kom och hämtade hem oss. Så vi har hunnit med en eftermiddag i Solna också. Mathandling, nerstök av lägenhet, matlagning och bakning. 



Borta bra, hemma bäst. Vi har alla haft underbart intensiva och roliga dagar i Sala men vi har såklart saknat Martin ❤
Och nu håller jag på att somna. God natt!

Inga kommentarer: