2014-01-23

Torsdag

Dagen har rusat fram!
Först var jag och Dante till Sabbatsberg för att få svar från läkaren. Allt såg bra ut och hon berättade att det kunde sitta i många veckor efteråt. Hostan och tröttheten alltså. Jag har väll lite hosta kvar men för att bli väckt var annan eller var tredje timme nätterna igenom är jag oförskämt pigg! Har ju inte sovit en "vanlig" natt sen i maj men har inte mått så dåligt av det. Det är bara jobbigt ibland vid kl tre på natten när Dante vill vara vaken en halvtimme ;)

Vi åkte iaf hem och åt en lunch innan vi gick och hämtade Leo. Det var så kallt ute idag att vi gick in på en gång. Leo blir lätt kall, det verkar inte spela någon roll hur många lager vantar han har på sig. Men så är hans föräldrar likadana...

Martin kom hem en stund på eftermiddagen/kvällen innan han åkte in till stan igen för att gå ut med jobbet. Barnen somnade gott. Trodde jag. Dante var helt plötsligt pigg och har vart uppe med mig. Bara mysigt tyckte jag och jag fick hans nya "trick" med på film :)

Klappar händerna

Dante ville äntligen somna om nu så då ska jag passa på att lägga mig jag med. Jag hoppas på en mysig morgon imorgon. Leo ska få vara hemma med mig och Dante så jag hoppas att båda pojkarna vill mysa länge i stora sängen :)

Mitt liv.

Inga kommentarer: