2013-12-05

Nöjd

Jag känner mig ganska nöjd just nu. Martin är fortfarande ute med jobbet (hade ärligt talat glömt bort att han skulle vara borta och jag har ingen aning om vad han gör, haha) och eftermiddagen och kvällen har flutit på ovanligt bra.

Leo gick hela vägen till Ica och hjälpte mig med handlingen. Sen var vi nere hos Elin en liten stund (Dante fick låna Lilys bumbostol) och sen följde Elin med oss upp en liten stund. Kommer verkligen sakna våra underbara grannar/vänner. Elin med familj flyttar nästa vecka :(

Det blev fiskbullar till middag. Leo fick sitta med iPaden i soffan då jag var tvungen att ta hand om Dante. När Dante somnat hade jag och Leo en lång mysstund i sängen med allt från sång och prat till läsning i nya Bilar-tidningen. 

Nu sitter jag här i soffan med mörk choklad och ser Bergs bärbara talkshow. Leo har inte haft ett enda utbrott på hela eftermiddagen och kvällen! Det är riktigt enkelt att ha två barn dessa dagar och då har jag till och med vart själv med två barn. 

Försökte ta kort på min yngsta älskling. Det gick sådär. Jag älskar honom iaf till tusen!

Ni har inte missat denna bild på Facebook idag va? Sjukt lika bröder. Framför allt uttrycket. 

Lite svårt att se kanske men tack än en gång för dessa fula pansarvagnar (syskonvagnen). Mathandling med två trötta barn; nemas problemas ;)

Imorgon är dagis stängt. Snöstorm, lek med dagiskompisar och förhoppningsvis Sala-trip väntar. 

Inga kommentarer: