2013-12-01

Första advent

Dom var inte sura men det ser lite roligt ut när jag, som vanligt, ska le störst ;)

Tänk att vi kom iväg igår ändå. Jag fick komma ut, vara mig själv för en stund och framför allt, jag fick sakna mina underbara barn och längta hem! ;) Haha. Jag var klar att åka hem halv tio. Vi hade ju ändå varit borta sedan halv tre. Vi hade det iaf jättetrevligt men tja...det blir aldrig som man tänkt sig. Tiden gick mest till att leta efter folk. Men jag var supernöjd med det också, haha. Vi var hemma halv elva, precis när mina föräldrar skulle lägga sig. Det hade gått superbra med barnpassningen. 

Vi fick en väldigt mysig adventsmorgon med julskinkemackor, lussekatter och kardemummakaffe innan mina kära föräldrar skulle åka hemåt. Jörgen kom på besök sen och vi gick tillsammans på järvastadens julmarknad, som arrangeras varje år. Så trevligt!

Märker hur allt låter så glatt och myysigt i detta inlägg men det är verkligen så jag känner mig. Jag hann få lite egentid och uppskattar min vardag mer efteråt. Jag är så lyckligt lottad som har så många underbara människor i min omgivning!

God natt på er och glad första advent!

Inga kommentarer: