2013-12-16

Bra start på veckan

Imorse när jag gick till dagis var det flera gånger jag stannade upp och tackade för  att min ork är tillbaka. Det är så mycket enklare och roligare att vara tvåbarnsmamma när man är frisk ;)

Dante i nya gåstolen. Min gofis!

Lyx!

Efter lämningen åkte vi till solna centrum, jag och Dante. Vi hann med långfika innan affärerna öppnade. Efter lite amning (ja, det gick att amma lite ute idag, helt otroligt!) somnade Dante och vaknade inte förrän efter ett nån gång, och då var vi hemma och jag hade fått äta lunch ifred. Alla klappar är nu färdiga (några kommer på posten i veckan).


Leo hade haft en jättebra dag på dagis och hela eftermiddagen och kvällen har gått smidigt. Leo har varit mammig just vid läggningen senaste tiden men ikväll fick Martin mysa. Såklart somnade han med. Det är nästan oundvikligt.

Nu ska vi njuta av kvällen och jag ska lägga klart pusslet jag lånat av mor min och som legat under sängen hela förra veckan. Trevlig måndag kväll allihopa!

Inga kommentarer: