2013-11-18

Måndag, fullt upp!

Ah...lugnet sprider sig i det Westblomska hemmet. Leo sitter bredvid mig och leker med iPaden. Dante sover i sovrummet och jag och Martin tar en paus ;)

Idag har det varit fullt upp. Jag och Madde lämnade barnen på dagis och efter det gick jag till ICA. Sen var det bara att packa skötväskan och bege sig till babysimmets sista tillfälle. Dante "dök" flera gånger utan att bli ledsen. Det har varit mysigt att bada med Dante, riktig kvalitetstid, men jag tror inte att vi kommer fortsätta. Han får bada här hemma och sen längtar jag tills vi kan komma iväg hela familjen. Leo älskar ju att bada :)

När vi kom hem hann jag duscha håret, äta lunch och amma innan det var dags att gå till dagis. Strax innan Leo skulle hämtas hade jag tid för föräldrasamtal och det är så roligt (än så länge ;)). Att få sitta och prata om sin älskling, få höra hur duktig han är... Ja, jag är mycket stolt över Leo. 

Lite sparkcykling, lekande, matlagande, ätande och badande senare sitter vi här. Det är ganska skönt att inte ha så mycket inplanerat resten av veckan. 

Endabilden från idag. Vi väntar på Madde och flickorna och Leo har tagit fram sparkcyklarna. 

Inga kommentarer: