2013-11-14

Intensiv och rolig dag

Vilken dag! Intensiv och rolig. Mamma följde med och lämnade Leo på dagis imorse. Sen tog vi bilen till solna centrum där vi hann med en fika innan jag hade tid hos frisören. Jag fick sitta ifred hos frisören medan mamma och Dante shoppade kläder. Mamma kunde ju såklart inte låta bli att köpa kläder till Leo och Dante ;)

Jag blev blond och lite mer uppklippt, mer mig själv. Av flera orsaker har det inte blivit några bilder. Jag får komma ihåg det imorgon.
Vi åkte sen hem och åt lunch innan mamma körde hem och jag gick för att hämta Leo. Leo och Elin var så duktiga och sparkade sparkcykel hela vägen hem i regnet. Runt denna tid ringde mamma och berättade att vi glömt betala/checka ut från parkeringen i solna centrum. Gaah! Leo fick stanna hos Elin, vilket alla blev glada över, så hoppade jag och Dante på bussen. En tunnelbana, betalande, tunnelbana och buss senare var jag hemma. Jag fick knappt med mig Leo hem haha. Dante han sov från dagis ända till halv sex och då hade han inte ätit sen halv ett. Han åt sedan jättemycket, lekte lite och somnade om vid kl åtta. Leo han somnade också runt åtta. Jag ska snart också lägga mig men vill försöka hinna måla mina naglar och se klart "Hela Sverige bakar" innan jag somnar. Till sist vill jag bara säga TACK Underbara mamma!! Vet inte vad jag skulle göra utan dig ❤

Dante sittränar. Han är lika stabil i kroppen som Leo var. Står själv genom att hålla i mina fingrar. Är dock inte lika smidig på mage eller rygg. Då ligger han mest stilla ;)

Inga kommentarer: