2013-11-11

Bra måndag

Ja, dagen blev väldigt mycket bättre än natten. Jag gjorde lite zumba (tränings-DVD), höll mig till kaffe istället för socker och gick en rask promenad till dagis för att hämta Leo. Fick bara en kvarts vila men det gjorde mycket. 

Efter hämtningen på dagis stannade vi ute ett tag och Leo fick åka sparkcykel. Han börjar bli riktigt snabb nu så jag småjoggade med syskonvagnen efter honom. Vi gjorde pannkaka till middag och han åt riktigt bra. Lite bad och lek på hans rum efter det. 

Idag har det varit en fröjd att vara mamma. Värst vad det kan svänga det här. Mycket har med Leos humör att göra såklart. Imorgon tänkte jag låta Leo vara hemma från dagis och då hoppas hans fina humör från idag håller i sig ;)

Någon mer som gjort min dag bättre är min underbara mamma som fixat så hon kan komma hit på onsdag och stanna till torsdag, då hon kommer hjälpa till med Dante. Jag har nämligen äntligen bokat tid hos frissan. Det var ju fem månader sen sist så det behövs!

Några bilder från ikväll:

Inga kommentarer: