2013-10-17

Shopping, trots och fotografering

Idag har vi gjort en sväng i solna centrum, jag och min yngsta son. Det var ett måste på listan (linsvätska) men det blev visst lite kläder till mig och grabbarna också. Här är några plagg:

Tröjan nere till höger är Leos, resten Dantes på denna bild. Tänkte Leo kunde få ha den t-shirten imorgon när han och Dante ska fotograferas. 

Ja, annars har vi haft en bra eftermiddag. Mathandling, utelek och innelek medan jag lagade mat. 

Inte lika många utbrott idag. Jag har annars märkt ett samband mellan Leos skrik/gråtutbrott och mina migränanfall. Leos hörlurar är mina vänner nu för tiden. Och det är så bra för man får så mycket mer tålamod när ljudvolymen inte är så hög :) 
Nu sover han i alla fall, min prins, i sin nya bilarpyjamas. Dante sover han med och snart gör jag det också. Imorgon blir det som sagt fotografering av pojkarna så Leo stannar hemma från dagis. Fotograferingen hålls på öppna förskolan, där vi fotade Leo när han var ca 10 månader:
Skoj! Håller tummar och tår att det går bra :)

God natt torsdag!

Inga kommentarer: