2013-10-30

Feber och allergiutredning

God morgon onsdag. 
Natten har varit ganska jobbig för mig och Dante. Han har vaknat och försökt bajsa flera gånger. Det är nog det här med smakportioner som gör saken lite jobbigare än vanligt. Kl 01:30 gick jag upp för att hjälpa honom på traven. Tempen visade även 39,3, vilket nästan var väntat då han fick feber efter första sprutorna. Efter bajs och Alvedon somnade vi om en timme senare men har vaknat till och från. Kl 06:30 vaknade även Leo så då gav jag upp ;)

Nu har vi ätit frukost och tittar på film medan Dante sover här i soffan. Om ett tag kommer min mamma hit för att passa Dante. Jag och Leo ska nämligen till farbror doktorn och utreda hans allergi. Äntligen. Det tog bara ett halvår och ändå fick vi tid på annan mottagning än den vi fick remiss till. Jaja, Leo får åka buss så han är nöjd. 

P.s. Vill ni höra Leo sjunga "blinka lilla stjärna" lyckades jag filma det igår. Martin la upp det på fb. Jag har aldrig hört Leo sjunga så förut så vi var lika chockade som stolta ;)

Inga kommentarer: