2013-09-17

Tuff morgon och ändrade planer

Ännu en jobbig natt med pruttande och snurrande för Dante och mardrömmar för Leo, som kom in till oss vid fyra. Leo var inte på humör hela morgonen och vägrade både skor och promenad till dagis. Men, när man väl insett att man inte kommer komma i tid (och det är ok ibland) och med en massa tålamod stod han snällt på ståbrädan hela vägen, i skorna som mamma valt ;) Han var sitt glada jag när vi kom till dagis och gick fort över till fröknarna. 

Jag trodde jag hade gjort planer med en tjej här i Sthlm men hade visst råkat messa en tjej med samma namn i Västerås. Så kan det gå när man har "amningshjärna" ;P Allt löste sig men vi blev hemma idag. Ganska skönt ändå efter dessa nätter. Dante får dessutom hela min uppmärksamhet och passar på att sova i min famn. 


Inga kommentarer: