2013-09-30

På väg hem

Nu sitter jag i bilen hem till Solna. Min käre man har saknat oss och kom idag för att hämta hem oss :) Dante sover, jag hoppas Leo snart gör detsamma och Martin kör. 

Jag märkte nu att jag glömde berätta att vi var ju ner i Sala Silvergruva igår, jag och Martin. Jag har gått ner där många gånger men det var tydligen för mer än tio år sedan för nu åker man hiss upp (dom byggdes 2003). Det är nåt som alla borde göra och uppleva :)


Vi har tagit det lugnt idag. Leo har lekt så fint själv och har både ätit och sovit bra. Dante har sjung-pratat så det stått härliga till. Det är  underbart att höra :) Vi har fikat hos min farmor och mormor har lagat jättegod lunch och middag!
Min migrän verkar nu ha släppt taget, efter två dagar.. Tänk, jag har inte förstått att jag haft migrän förrän nu. Måste köpa hem Eeze. 

Jag och min fina Leo ❤

Inga kommentarer: