2013-09-15

Mindre charmig söndag

Denna dag började inte lika mysigt som gårdagen. Leo hade fortfarande allergiproblem med ögat och en sticka i fingret och var supergnällig. Det var ju mest synd om honom, stackarn. Hela förmiddagen och en bra bit in på eftermiddagen testade den unge herren vårat tålamod och till och med jag har tyckt det varit mindre charmigt att vara förälder idag. 
Sen lugnade han ner sig framåt kvällen, ögat blev sakta bättre (bl.a. m.h.a. ögondroppar för allergibesvär) och Jörgen kom förbi och sa hej. Jörgen är ju en av Leos favoriter :)

Runt halv nio nu på kvällen började jag göra mig redo för sängen. Dante somnade redan vid kl sex och Leo vid åtta. Jag är helt slut efter denna dag och alla tidiga morgnar. Gissar att Dante också var det då han mest fått anpassa sig efter Leo idag. 

Nej, nu somnar jag nästan med mobilen i handen. Ni får några bilder på Dante som avslut på denna helg :)

Han är stadig i benen, inte lika stadig i höfterna. Rumpan petar rakt ut. 


Inga kommentarer: