2013-09-19

En helt vanlig dag

Även denna natt var bökig. Dante ville vara vaken nån timme mitt i natten och sen vaknade Leo av fler mardrömmar och ville inte somna om, och väckte såklart Dante. 

Det blev en promenad i regnet för att lämna Leo och sen var vi inne hela dagen, jag och Dante. Leo hämtades vid halv tre, vi tog en tur till Ica och gick sedan hem och åt pannkakor. Nu på kvällen har vi hunnit med att klippa Leo, bada båda pojkar, laga mat och äta. Just har vi lite mys i soffan innan båda pojkar somnar för natten. 

Dante vila upp sig under dagen. Det har tyvärr inte varit lika enkelt för mig. 

På väg till dagis för att hämta Leo. Jag tycker det ser så roligt ut detta med regn på varannan sten. Det har säkert någon självklar förklaring. 

Imorgon följer vi allihopa med Martin som ska någonstans och träffa kunder. (Kom på nu att jag inte ens har koll på vart han ska..). Vi hoppar iaf av hos Anna i Västerås tänkte vi :) Sen åker vi tillsammans hem igen. Bra start på helgen! 

Inga kommentarer: