2013-07-05

Sista dagen innan semestern

Idag har det varit jag, Leo och Dante. Martin har haft sin sista dag på jobbet innan semestern. Jag och pojkarna gick ut på baksidan på förmiddagen och Leo fick leka av sig med Elin. Jag trodde det då skulle gå lätt att lägga Leo, men icke. Han var tvungen att somna tidigt då vi hade tid på BVC kl 14. Dante behövde mig och Leo blev helt plötsligt övertrött. Tack och lov hörde min kära man att jag var nära bristningsgränsen och åkte hem på sin lunch för att hjälpa mig lägga Leo. 

Sen tog jag, Dante och Leo bussen till solna c. Leo älskar såna äventyr :)
Dante fortsätter växa väldigt mycket och vår sköterska förstod att jag fått lov att äta som en gris. En bra sak med amning; jag kan äta hur mycket som helst!

Lek på BVC där vi träffade Elin igen. Bästa amningsstället i solna c för mig och Madde ;)

Efter lite shopping fick Leo som han ville och vi åkte tunnelbana plus buss hem. Han älskar verkligen allt med tåg, bussar och annat på hjul. 

"Burrr. Kallt" sa Leo om tunnelbanan. 

Nu är Martin hemma och vi firar att han fått semester. Jag lagade pytt i panna åt Leo medans jag och Martin mumsade smörgåstårta. Nu ligger hela familjen och halvsover i soffan ;)

Inga kommentarer: