2013-06-29

Svensexa vs Lång ensam dag men två små


Pappa Martin åkte hemifrån tidigt för att vara med på svensexa. Stackars Johannes, hoppas dom inte är allt för taskiga ;) Tror att dom är i Västerås nu för att sedan fortsätta dagen och kvällen i Stockholm. 

Detta är min morgon ;) Jag var så trött imorse att vi mös i sängen, jag och mina små killar, och då blev frukosten liite för sen och Leo tappade humöret. Men nu mumsar han och är så nöjd! 
Får se vad vi hittar på idag. Det ska vara strålande väder men när jag är själv med dom båda känner jag fortfarande att jag vill vara nära hemmet. Leo blir ju nämligen extra busig så fort jag ska amma eller är "fast" med Dante. Ganska förståeligt men det gör att jag inte vågar sätta mig vart som helst och amma när jag inte kan springa efter honom lika snabbt. Jaja, vi hittar säkert på något. Martin har bil idag och är bara ett telefonsamtal bort. 

Trevlig lördag mina vänner!

Inga kommentarer: