2011-03-18

Måndag, nej fredag!


Leo i skor från Timberland, jeans och mössa från Polarn o. Pyret och jacka från H&M. Haha, modeblogg....

Idag är det fredag men det känns som måndag. Det känns nog så för att det kändes som söndag igår. Vi var i Sala och tog det lugnt och hälsade sedan på Ella & Rodde utanför Uppsala på vägen hem. Typiskt söndagsgöra för oss. Men man blir ju bara glad när man kommer på att det är fredag idag.

Jag är fortfarande förkyld och det verkar som att Chippen också blivit lite hängig. Leo är pigg och nöjd som vanligt. Han ligger för stunden och gymmar. Jag säger åt honom att ta det lugnt och att han kommer få träningsvärk som han håller på, men han fortsätter bara vifta på som bara den. Han är snart mer vältränad än mamma... ;)
Han kan fastna med blicken på något roligt och man nästan ser hur hjärnan arbetar. Han blir bara roligare och roligare. Vad fort det går! Jag tänker ibland på första veckan på BB då han var så liten, så liten. Det var några helt underbara dagar och jag är så glad att jag och Martin fick vara med om allt tillsammans. Allt var så skrämmande underbart.

Idag tar vi det lugnt och väntar in snöovädret man hört så mycket om.



Inga kommentarer: