2011-03-12

Lördag morgon

Jag hoppades på att solen skulle skina idag, och det gör den. Det är vår idag!
Inatt ville Leo äta med två timmars mellanrum. Tror han växer så det knakar nu. Oavsett hur komatrött man är börjar jag le när jag ser honom. Det är bara att inse att denna tid inte är för alltid och att man får försöka njuta av det. Jag får ju gosa med honom flera gånger på nätterna ;)

Han ler och skrattar allt mer nu. Både jag och Martin brukar bara sitta och granska våran söta son. Man slukas upp av honom. Vi kan fortfarande inte förstå att vi har gjort honom och att han är vår.

Idag ska vi ut på äventyr. Det blir en bilresa, först till Eskilstuna för att prova bil, och sen vidare till Västerås. Vi vill försöka hinna träffa några vänner. Någon som vill träffa oss? :)

Nu måste jag byta en totalt överfull bajsblöja. Åh, jag älskar till och med det!

Inga kommentarer: