2011-03-20

En annorlunda helg

Denna helg har ju vart sådär. Vi har inte åkt runt en massa och träffat vänner, som vi annars alltid brukar göra. Vi har istället sovit, haft ont i halsen, städat och snorat. Mitt luktsinne är fortfarande inte som det ska och min näsa är alldeles röd av allt snytande. Martin, som aldrig är sjuk, har haft det jobbigt. Vi har inte märkt av förkylningen på Leo förutom snor i näsan som tur är.

Jag måste dock säga att denna helg har vart ganska mysig. Vi har vart tillsammans hela familjen, bara vi. Vi har myst och skrattat. Leo ler och skrattar bara man kollar på honom. Speciellt när pappa kollar på honom. Jag tror Leo tycker sin pappa ser rolig ut.
Sen så har jag provat kläder på Leo. Han har inte direkt växt ur storlek 56 men jag märkte att han vuxit i 62. Så, jag har vart übertjejig och klätt på och av min stackars docka. Det är så roligt och tack och lov att Leo är så "snäll" mot mig som låter mig hålla på.


Leo i större kläder.




I love dad!

Vi har även hunnit med potträning, eller rättare sagt toaletträning. Leo kommer snart kunna gå på toa själv.

Inga kommentarer: