2011-02-15

Soffdag

Idag har jag tagit det lugnt. Det behövs ibland. Så jag har kollat på film och myst i soffan nästan hela dagen, och det utan skuldkänslor. Leo har en period nu då han växer lite mer tror jag. Han vill ha mat oftare, vilket gör det krångligare att åka eller gå någonstans. (Igår var vi ute på en 2,5-timmars promenad och det var med nöd och näppe vi hann in i värmen innan han fick tuppjuck. Tänk vad mycket lättare allt kommer bli när våren kommer...). Men han har även mest velat ligga på mig och sova. Finns inte så mycket att göra då, förutom ligga inne och streckkolla på serier. Idag valde jag dock att se en film. Sex and the City. Ettan. Jag undrar om jag fortfarande kan skylla på hormoner men jag var nära att gråta minst fyra gånger. Och nej, det var inte första gången jag såg den... Jag är nog bara en känslosam person helt enkelt.

1 kommentar:

Frida sa...

Jag var känslig innan Wilma föddes, nu är de ännu, ännu värre, haha=)