2011-02-26

Släktbesök

God morgon!
Igår kväll pumpade jag ur så att Martin skulle kunna ta hand om Leo halva natten i alla fall. Det gick ju sådär... Han ville äta sjukt mycket och var vaken rättså mycket denna natt. Det slutade med att jag låg och mös med Leo medans Martin sov, haha.

Idag får vi besök. Svärföräldrarna kommer ända från Grangärde, Dalarna. Det ska bli jättetrevligt! De träffade Leo några minuter när han var några timmar gammal, men inget sen dess. Han har ju hunnit bli större och stadigare nu. Jag tänkte på det igår, han var ju så smal och bräcklig när han kom. Tack och lov så blir nacken stadigare och stadigare.

Ikväll ska vi allihopa till Paul, Ulrika och Sid Morris (Martins bonusbror med familj), där för övrigt mitt vatten gick för sju veckor sen. Ser fram emot att åka dit igen. Jag tänker på den kvällen i början av januari ganska ofta och alltid med ett stort leende. Kanske dags att lämna tillbaka lite kläder och lakan vi fick låna i panik. Kom på nu att de har ett par byxor till mig, hehe.

I Grangärde, hösten 2009.

3 kommentarer:

Tessan sa...

Han är för go eran lilla krabat, så söt. Kul att du börjat blogga igen:) Ta hand om familjen och ha en bra helg! Hälsa Chipp. Kramisar / Tessan

Anne sa...

Tack Tessan :) Ja, vi är sjukt stolta över honom. Vi bara myser, njuter och tar hand om varandra nu för tiden. Börjar bli sugen på en liten själv kanske? Sjukt söt kusinbäbis du har föresten :) Chipp hälsar tillbaka, kram kram!

Tessan sa...

Låter härligt, som det ska vara med en liten. Ja lilla Milian är så söt, man vill bara pussa ihjäl honom, men det vill jag ju iofs med alla bebisar ;) Så visst skulle en liten vara välkommen om det blev så! Ha en bra kväll! Kramisar