2010-01-07

Piss film. Piss mayafolk och deras kalender.

Ja, jag har just sett denna film. Precis som jag hade hört innan så var den inte så bra. Lite väl överdriven. Det där kan inte hända, det där kan inte hända.. det där kan definitivt inte hända. Men jag fick ändå panik. Alla har vi hört om Mayafolket och deras kalendrar. Kommer allt ta slut snart? Den 21 december 2012 för att vara exakt. Det vill då inte jag. Jag är inte redo. Jag var faktiskt tvungen att googla och läsa lite mer om detta datum, och ja, jag är lite lugnare nu.

Men ändå. Det kan ju inte vara fel att tänka på vad man vill med livet. Jag vill göra en massa kul. De där extrakilorna gör helt plötsligt inte så mycket, och de där små sakerna som irriterat en är som fisar i rymden. Jag vill hinna bli mamma. Och resa, vara med Martin, se saker...hm..

Jag är egentligen inte rädd för döden, bara tiden strax innan. Kommer det råda panik? Kommer jag ha ont? Kommer jag känna mig missnöjd?

Nu ska jag lägga mig och INTE drömma om jordens undergång.

1 kommentar:

Fredricsson sa...

Hej! Du kommer garanterat känna dig missnöjd. *drar igen ståldörren till det mörka rummet där ingen kan höra dig skrika*