2010-01-02

Nyår

Äntligen sitter jag hemma och har lite tid åt att uppdatera bloggen.

Vad har då hänt de senaste dagarna? Jo, jag har jobbat. Men jag har ändå hunnit med att fira nyår på Storholmen, en söt liten ö utanför Lidingö. Pontus och Karin hämtare oss med båt till en ö utan bilar. Där hade Pontus ett sött litet hus. Trerätters middag, champagne och massa snack. En hel underbar kväll och ett perfekt nyår. Ett vuxet nyår. (Jag var ju tvungen att jobba dagen efter).






Vid tolvslaget gick vi ner till vattnet och såg på alla fyrverkerier över fastlandet.
Makalöst!
Gott Nytt År!
Inga bilar här inte!



Idag är jag ledig. Vi funderade på att hinna med Västerås och då skulle jag få ta tåget tillbaka imorgon för att jobba. Men nej, vi stannar i vår mysiga lägenhet. Vi ska bara göra saker vi tycker om att göra. Lite klättring, god mat och bio tror jag det blir.

Inte att glömma är att min lilla Happy fyller sju år idag! Stora flickan. Saknar henne nu.

Inga kommentarer: