2010-01-24

Kvalitetstid

Rihanna - Te Amo
Dagen började med jobb, som vanligt. När jag kom hem fick jag äntligen träffa M igen. Han var borta på konferens en natt och det kändes som evigheter sen vi fick kramas. Mhm.. vi är så fjantiga. En natt ifrån varandra och vi märker hur glada vi är över att ha varandra.

Ikväll blev det ingen utgång, som jag var sugen på från början. Istället sov vi en timme, och sen var jag helt förstörd. Sover jag en eller två timmar på eftermiddagen är det som jag aldrig vaknar till riktigt igen. Seg var jag och hade helt plötsligt inte alls lust att hitta på något. Så då städade vi, lagade mat och såg på film. Lite morötter och dipp efter detsom en prick över i't.

Hela kvällen har vart super. Kvalitetstid med älsklingen och vi har även hunnit med kortspel och nån drink, hehe. Och en massa prat. Ska bli så underbart att ligga på stranden, se solnedgången och bara njuta, smutta på en drink och prata, om allt mellan himmel och jord.

Framtiden... jag tycker den ser ljus ut hemma hos familjen Westblom/Johansson.

Trevlig helg!!

Inga kommentarer: