2009-12-09

Vilken kväll!

Jag har aldrig någonsin haft så fullt upp en kväll!Jag sa "ja" till att jobba idag och visst kommer jag få en slant för det, men jag skulle aldrigt gjort om det om jag visste hur den här kvällen skulle sluta.. Hehe. Det var inte jobbiga saker som hände, men det var verkligen inte en enda lugn stund. Jag sprang fram och tillbaka hela kvällen.

Sen spraaang jag till tunnelbanan och ser den åka... Det är ju inte så att tunnelbanan och bussen går ofta så sent på kvällarna. När jag kommer till Bergshamra ser jag att bussen nyss gått och att jag måste vänta 35 minuter! "NEJ" tänker jag och börjar gå. Ha! Hur tänkte jag där liksom. Efter en kvar sätter jag mig vid en hållplats och hinner nästan frysa händerna av mig innan bussen kommer. Ja, det tog 70minuter att ta mig hem efter denna kaotiska kvällen.

Men lika glad för det är jag! Eller gladare :) Jag spelade bra musik i öronen och bestämde mig för att njuta av ledigheten. Det känns som fredag idag.

Tyvärr hittar jag inget bra ex av "dagens låt" så ni som har spotify får väll lyssna på "Timbaland feat. Miley Cyrus - We Belong To The Musik" där. Den har fått mig på bra humör denna fredags/onsdags kväll.


Jag imorse, glatt ovetandes om kvällens stress.

Inga kommentarer: