2009-12-17

Vad gjorde ni igår natt?

Jag kom inte in till stan förrän kl 1 igår natt. På Hotellet mötte jag ett glatt gäng som var på väg till Solidaritet. Vi vänder dock vid kön pga dumma vakter och beger oss mot Riche. Där säger vakterna att de stänger om 25 minuter. Då börjar vi traska genom snön, blåsten och kylan mot Café Opera. Det stället var inte så imponerande, men det var nog för att stället var fullt av "sthlms-ungdomar". Inte min typ av folk. Efter detta vill Chippen till Village och vi traskar ännu en gång genom snö och kyla till normalmstorg. Efter ännu lite dans tog vi en taxi hem och låg i sängen halv 5.




Jag är glad att jag är ung och orkar, men detta var nog en ovanlig onsdag. Det är roligt att vara ute och festa men ärligt talat tycker jag det är mysigare att stanna hemma med min lilla familj.

Jag är så glad över att vara hemma idag. Utanför snöar det som sjutton och det är såå mysigt! Jag ligger under täcket i soffan och skänker en tanke till alla stackars IT-snubbar som var tvugna att jobba idag.

Inga kommentarer: