2009-12-08

Jag är inte bitter


Timbaland - Scream
(Gammal låt av Timbaland. Tröttnar inte på den och den har vart min ringsignal i 2,5 år.)
Jag sitter hemma och lyssnar på Timbalands nya skiva. Han lyckas med de flesta låtar. Dessutom är han söt. Söt som socker.

Nu snart ska jag åka till jobbet. Efter denna kväll är jag ledig tre dagar, och det bär bland annat av mot Östersjön. Jag är inte riktigt laddad än, men jag hoppas på att det kommer. Från början var det många kära vänner som skulle med men så blev det inte. Denna höst med en massa uppbrott bara fortsätter.. :(

Jag och Martin märkte att vi inte kommer se varandra så mycket denna vecka heller. Förutom på kryssningen. Men jag är inte bitter, jag längtar till jul och långsemester tillsammans.

Nu: duschen.

1 kommentar:

Fredricsson sa...

Han är ett geni. Ja kan känna igen mig själv lite i honom.