2009-12-14

Lite av varje

Nu har jag äntligen tid att blogga lite igen. Det har vart kryssning, jobb, tjejkväll, mer jobb och ännu mera jobb.

Ska vi börja med kryssningen? Dom blir bara bättre och bättre känns det som. Men så är jag fortfarande rättså ny med allt det där. Man börjar ju känna fler och fler människor som gillar samma sak :) Har fortfarande inga bilder, så det får komma lite senare.

Direkt efter kryssningen var det dags och jobba. Det har vart en tuff helg. På lördags kvällen kom Sara och Natalie. Två av mina söta gummor från MDH. Middag och Singstar gjorde min kväll ;) Fler gånger tack!


Denna vecka är full av jobb den med. Men sen är det jullov. Vet ni vad jag gjorde igår? Det bästa med julen:

Ikväll ska jag och älsklingen till Kista och shoppa klappar. Tyvärr fixar ju inte tomten det själv längre...

Här får ni även en av dagens tusen låtar:


Inga kommentarer: