2009-11-02

Sensation White

Tillbaka i Sverige igen. Vi har haft en underbar helg i Köpenhamn.

Vi (jag, Chipp, Håkan och Annie) flög ner på fredagen och mötte upp Malin, Håkan, Bea och Johannes. Efter kina-middag försökte vi hitta ett uteställe. Efter att ha letat och virrat bort oss i 2 timmar hittade vi ett Hard Rock Café och kändes oss hemma. En mycket rolig kväll.

På lördagen var det bara att förbereda sig inför Sensation Wicked Wonderland. Lite förfest i Håkans rum och en taxifärd senare stod vi utanför Parken, där vi stod bra länge för att få hänga in våra jackor. Väl inne var det vitt, varmt och en sjukt bra stämning. Musiken kunde nog inte ha vart bättre och mina ben var helt slut när vi väl åkte hem. Jag är mycket nöjd med Sensation White. Klart bättre än Sensation Black.

Jag har inte hunnit få bilderna från Håkans kamera så det blir lite proffsbilder tills dess.


2 kommentarer:

Tanja sa...

Vad hade du för skor? För jag antar att ni inte bara dansade en halvtimme, eller hade du partyfeet kanske? =P

Anne sa...

Hehe, nee snarare 5-6 timmar med dans :) Jag hade ett par vita tygskor, som inte var så vita efteråt.. :P Jag hade riktiga partyfeet! ;D