2009-11-21

Härliga, underbara lördagsmorgon





Cat Power - The Greatest

Denna lördag hade inte kunnat börja bättre. Jag är ledig hela helgen och jag njuter till max!

Hör och häpna, jag och Martin la oss 21:50 igår. Det har väll vart en jobbigt vecka, som alla andra veckor. Så istället för att sova 4,5 h sov jag 12! Det är såå skönt att vara utvilad!
Efter lite frukost klippte jag Martin. Jag försöker övertala honom att gå till en riktig frisör men han vägrar. Vad ska man säga? Han vet inte vad som är bäst för honom. Eller så gör han det ;)

Nu ska vi åka och klättra. Solen, som man inte sett på år och dagar, tittar fram och jag längtar ut! Jag hade nästan glömt hur blå himlen kunde vara.

Sedan ska jag fixa mig iordning för fest. Jag kommer inte ihåg sista gången jag fick göra mig fin inför en fest utan stress. Jag funderar på att locka håret, vilket ni vet tar tid...

Hur som helst mår jag som en prinsessa! Jag dubbelkollade datum, tider och namn på våra biljetter till sollandet, bara för att. Jag har inte förstått det riktigt än.


Sicilien

Inga kommentarer: